maandag 28 januari 2013

Krant delen met een digibeet

Ja lekker krant lezen, maar daar heb ik geen geld voor zullen sommigen zeggen. Ik heb er over na zitten denken wat een oplossing  zou kunnen zijn als je vanwege het geld de krant de deur uit hebt gedaan.Samen lezen met de buren wordt natuurlijk vaak gedaan. Maar wat nu als je een heel andere krant wilt lezen? Misschien hebben  oudere familieleden of vrienden ( niet in de buurt wonend) wel een krant, maar geen computer, of ze  gebruiken de computer alleen voor mail. Je zou kunnen vragen of je een account voor hen mag maken en gebruiken voor de krant. Je kan er een bijdrage voor aanbieden in de kosten voor de krant. Je leest dan toch op een bepaalde manier samen de krant. Volgens mij is dat niet in strijd met de abonnementsvoorwaarden of heb ik het mis?



2 opmerkingen:

  1. Bij ons komt er een oudere man, die bladert de krant door en als hij bepaalde stukken ontdekt, die hij wil lezen, kopieert hij die. Scheelt in prijs. Je moet een beetje tijd en lef hebben. Ik werk bij een supermarkt. Bij een vorig filiaal lagen er kranten, op de koffietafel en daar haddenwe onze vaste dagelijkse klanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diepgravende stukken gratis te lezen op www.opiniestukken.com

    BeantwoordenVerwijderen